Jesteśmy firma świadczącą usługi w zakresie krótkoterminowego finansowania alternatywnego, stworzona i ukierunkowana na Klienta w celu zagwarantowania najwyższej jakości obsługi. Zabezpieczenie Naszych pożyczek stanowią nieruchomości zabudowane, a także te niezabudowane. Przewidujemy możliwość zabezpieczenia finansowania nawet na kilku nieruchomościach. Możliwości wykorzystania produktów finansowych Enahanced Property and Equity Fund S.A.: Inwestycje (np. zakup nieruchomości), Konsolidacja, Oddłużenie nieruchomości, Splata wierzycieli, Finansowanie pomostowe lub dowolny cel. Wyżej wymienione propozycje stanowią jedynie reprezentatywne przykłady sposobów wykorzystania środków z pożyczek. Zajmujemy się również negocjacjami z bankami w procesie wykupu wierzytelności.
Przygotowujemy indywidualna propozycje finansowania uwzględniająca potrzeby, oczekiwania i aktualna sytuacje finansowa Klienta. Wstępna decyzja dotycząca wniosku o pożyczkę zapada w czasie od 24 do 48 godzin. Ułatwiamy Klientowi możliwość prolongaty finansowania dzięki regularnemu monitorowaniu oraz raportowaniu stanu aktualnego salda zadłużenia.
Ostateczna decyzje w sprawie finansowania poprzedzamy bezpośrednim spotkaniem z Klientem.
Elastyczne i profesjonalne podejście EPEF S.A. sprawia, ze każdy wniosek zostanie zweryfikowany. Udzielamy pożyczek w wysokości od 100 000 zł do nawet powyżej 10 000 000 zł. Każdy projekt analizujemy indywidualnie, dlatego przewidujemy możliwość odstępstwa od wyżej wymienionych kwot. Nasze pro klienckie podejście gwarantuje zachowanie pełnej poufności, minimum formalności, a przede wszystkim wypłatę środków w najkrótszym możliwym czasie.
Wstępna decyzja wydawana jest nawet w 24 godziny od wpłynięcia wniosku o pożyczkę. Decyzja wstępna zapada na podstawie wewnetrznej wyceny przygotowywanej przez Dział Nieruchomości EPEF S.A. Nie pobieramy opłat wstępnych za weryfikacje.
Dokumentacja wymagana do przeprowadzenia wstepnej analizy wniosku (zależy bezpośrednio od rodzaju nieruchomości):
Procesowanie wniosku następuje zdalnie (droga mailowa), decyzja wstępna przesyłana jest droga elektroniczna bezpośrednio do Klienta lub pośrednika prowadzącego sprawę wniosku o pożyczkę.
Parametry produktów finansowych EPEF S.A.:
Nasze produkty finansowe kierujemy do klienta biznesowego, prowadzącego działalność w formie spółek osobowych, kapitałowych, a także osób fizycznych prowadzących działalność gospodarcza.
Potencjalny Pożyczkobiorca po otrzymaniu decyzji wstępnej zaaprobowanej przez Komitet Pożyczkowy ma prawo podjąć decyzje co do zlecenia przygotowania aktualnego operatu szacunkowego dedykowanemu rzeczoznawcy. Wykonanie operatu szacunkowego jest warunkiem koniecznym do spełnienia w kontekście finalizacji umowy pożyczki. Stanowi formalne potwierdzenie wartości nieruchomości stanowiącej zabezpieczenie finansowania. Koszt wykonania operatu ponosi każdorazowo Pożyczkobiorca. Wysokość opląty zależy od lokalizacji, charakteru nieruchomości, a przede wszystkim od indywidualnych ustaleń miedzy rzeczoznawca a Pożyczkobiorca. EPEF S.A. co do zasady nie ingeruje w ustalenia miedzy stronami.
Szacunkowy realny czas wypłaty środków dla Pożyczkobiorców to 7 dni roboczych. Czas realizacji zależy przede wszystkim od kapitałochłonności poszczególnych projektów, a także procesu kompletacji dokumentacji prawnej.
W przypadku własności nieruchomości – wyplata następuje po ukazaniu się wzmianek dotyczących zmiany właściciela z dotychczasowego na podmiot udzielający finansowania. Zazwyczaj proces trwa nie dłużej niż 3 dni robocze.
W przypadku użytkowania wieczystego – wyplata następuję po całkowitym przeniesieniu prawa do użytkowania z dotychczasowego właściciela na podmiot udzielający finansowania.
Pracownik Działu Sprzedaży EPEF S.A. lub Pośrednik posiadający dostęp poprawnie wprowadza wniosek o pożyczkę do systemu. Kompletny wniosek przekazywany jest do wyceny Działu Nieruchomości, jednocześnie następuje weryfikacja nieruchomości pod katem prawnym. Zweryfikowany wniosek wraz z odpowiednio przygotowana dokumentacja trafia na posiedzenie Komitetu Pożyczkowego podczas którego poddawany jest głosowaniu. W przypadku aprobaty ciała doradczego, m.in.: przekazanie decyzji Pożyczkobiorcy, rozpoczęcie procesu weryfikacji Partnerów Transakcji.
W pierwszej instancji podczas rozmowy z potencjalnym Pożyczkobiorca wstępnie weryfikowana jest sytuacja finansowa Pożyczkobiorcy, a także przekazywana jest informacja o konieczności weryfikacji w bazach. Są to zapytania monitorujące tj.: nie maja żadnego wpływu historie kredytowa Pożyczkobiorcy. Ich celem jest weryfikacja i potwierdzenie tożsamości Partnera Transakcji. Kompletacja dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia weryfikacji następuje droga mailowa lub bezpośrednio podczas spotkania w siedzibie EPEF S.A. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku, zlecana jest weryfikacja terenowa Pożyczkobiorcy.
Każdorazowo powinna zostać zawarta nowa polisa ubezpieczeniowa nieruchomości. Dotychczasowe ubezpieczenie w zależności od konstrukcji polisy ubezpieczeniowej przestaje obowiązywać z dniem zmiany właściciela nieruchomości. Na podstawie dotychczasowej polisy ubezpieczeniowej która dysponuje Pożyczkobiorca kalkulowana jest składka polisy zawieranej przez spółkę celowa kontrolowana przez EPEF S.A. Zazwyczaj wysokość składki wynikająca z nowej polisy jest nie wyższa od składki dotychczas płaconej.
Zapytaj naszego konsultanta.